نوبت دهی اینترنتی درمانگاه
  • 1402/11/21 - 07:55
  • - تعداد بازدید: 40
  • - تعداد بازدید کنندگان: 36
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
پیام تبریک مدیریت بیمارستان به مناسبت چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیریت بیمارستان به مناسبت چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی

323554.mp3 پیام تبریک مدیریت بیمارستان به مناسبت چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان  درچهل و پنجمین دهه ی فجر و یوم الله 22 بهمن ،جناب آقای دکتر امینی مدیر بیمارستان این روز را طی پیامی تبریک عرض نمودند.

متن پیام :

دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست. دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌ های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌ های گره‌ کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.فرخنده باد ایام یوم‌ الله.

سپس عرض نمودند:

هم اینک توفیق داریم به همت همکاران بیمارستان لولاگر و با همکاری شهرداری منطقه 10 تهران، در مسیر  راهپیمایی 22 بهمن با برپاداشتن غرفه ی سلامت و ارائه خدمات سلامت از قبیل اندازه گیری فشارخون،ویزیت پزشک ، اندازه گیری قند خون، مشاوره و...  به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ارائه خدمت نماییم.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار داخلی بیمارستان,مطالب سلامتی,[اخبار پايگاه]
  • کد خبر : 323554
:
کلیدواژه ها
خبرنگار

Template settings